27 iulie 2009

BAYWATCH DE ROMANIA...


Voi cum va imaginati un salvamar? Pe mine cred ca m-au prostit aia cu "Baywatch" si ma gandesc numai la musculosi bronzati, dati cu ulei pe ei, carora le flutura parul in vant si alearga repede, dar oarecum in slow motion ca sa se observe cat mai bine musculatura :))

Ei biiiine, am fost la mare sambata ai am vazut 3 salvamari.


Unul era batran, cu chelie, grizonat pe cele 3 fire pe care le mai avea si cu mustata. Al doilea era un ditamai burtos, iar pe al treilea nu mi-l mai amintesc.


Apoi, cand ma gandesc ca vine salvamarul sa te salveze..imi imaginez ca vine asa , radiind, plin de curaj si intentii bune. Mi-o si imaginez pe Pamela Anderson cum alerga cu sanii aia imensi (bineinteles in slow motion ca sa se vada cum i se balangane :)) ), si eventual ii mai facea inecatului si un "buson la buson" de nu ii mai venea aluia sa isi revina din inec.


Aici, in Baywatch-ul de Romania, un baiat se dusese sa inoate mai in larg. Salvamarul injura de il auzea o plaja intrega: "Baga-mi-as #@%*!!! Ce mortii ma-tii cauti acolo? Ce @$%& mea!!! " ..si tot asa il injura pe bietul om...


Cam cum facea David Hasselhof in Baywatch, nu? :))


2 comentarii:

  1. S-a mai daramat un mit! In '97, in Eforie, am vazut un salvamar superb! Intorceau toate capul dupa el, jur! Bronzat, nici prea musculos, cu parul lung. Dar de atunci, cred ca a mai imbatranit si a chelit...

    RăspundețiȘtergere
  2. din prima parte a blogului tau am inteles ca atunci cand erai mica aveai o fascinatie pt barbatii tip Baywatch! Nu te condamn si eu aveam dar pt femeile care erau Baywatch, sau care erau salvate...sau care erau doar bune sa joace un rol de VICTIMA! Oare cum o fii Pamela Anderson cu sanii slow-motion?
    Cand iti salveaza viata,orice stafidit pare David Hasselhof!(chiar daca nu foloseste tic-tac si anti-perspirant! Suppy

    RăspundețiȘtergere