20 iulie 2009

SOLUTIA TUTUROR PROBLEMELOR


Incredibil, dar adevarat: am descoperit solutia tuturor problemelor: cum sa combatem boala anilor 2000 - STRESUL...si cand te gandesti ca solutia este atat de simpla: INELUL ANTISTRES :))) Oh, da!! Inelul antistres!!! Il puteti cumpara din drumul spre Castelul Peles. Iti dai seama, iti pui inelul pe deget si toti nervii, toata agitatia, tot raul ...toate dispar :))

Ce simplu e sa nu fii stresat! Il recomand colegilor din presa. O sa port si eu unul :))

4 comentarii:

  1. Pe mine sa ma anunti cand gasesti inelul anti criza =))

    RăspundețiȘtergere
  2. La ce pret se vinde un inel antistres? Sau e pe marimim de ghiuluri?

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am vazut un inel ca asta la mana lui Sir Alex Ferguson. Ce cocalar, mi-am zis. Apoi, am aflat ca de fapt e semnul de SIR! Deci...!

    RăspundețiȘtergere
  4. buna sunt Alexandra...am si o un inel antistres ...la nceput nu stiam ce e am crezut ca asa e el dublu ...pt ca il primisem de la cineva ....si l am pus pe degetul din misloc iar in timp dadeam cand eram nervoasa sau stresata cu celalalt deget in el ..si se nvartea ...ca sa aflu acum de pe acest site care l am descoperit din intamplare ca e un inel anti stres ....pont pt toti ...chiar daca nu ma credeti sa stiti ca functioneaza intradevar acest inel .... bravo celui care l a facut ....

    RăspundețiȘtergere