11 iulie 2009

AUSTRIA - PRIMA ZI

Hai sa nu mai ocolesc subiectul si sa va spun si ce s-a intamplat prin cantonament. Evident, din punctul meu vedere. Am aterizat la Ljubliana la 15.30, iar la ora 18.30 Sahtiorul avea meci in Austria, in localitatea Going am Wilden Kaiser (oh , da!!!)..la 350 de km!!! Inchiriem repede masina si hai la drum...tunele peste tunele...ba ploaie ba senin...stergatoarele nu prea mergeau...totul culminand cu faptul ca dupa vreo 100 km gps-ul s-a stricat...L-am reparat noi si la drum din nou...evident ca se facuse deja 18.30 si noi eram tot pe drum..dar ce druuuum, oameni buni!!!! noi l-am denumit "Drumul spre Mordor" (stiti, Mordor - tinutul intunericului al lui Sauron din Stapanul Inelelor :)) ) : - drumul era cu o singura banda pe sens, prapastie in dreapta, ceata, din cand in cand ploaie, niciun om pe drum, din cand in cand cate o vacuta pastea pe munte...si din km in km ziceam : "Dintr-un moment in altul o sa dam nas in nas cu Sauron si orcii lui" :))

Pe la 20.30 am reusit sa ajungem in Going, evident dupa ce se terminase meciul. Si dupa zicala, prost sa fii noroc sa ai - s-a nimerit ca primul hotel la care am nimerit sa fie ala in care era cazat Sahtiorul. Asa am aflat: Ma duc eu la receptie, buimaca, obosita, infometata..La receptie am vazut eu ca mai erau vreo 2-3 persoane, dar...le-am ignorat cu desavarsire. Eu: -Hello...I'm a journalist from Romania. Is this the hotel where Sahtior stays?
Receptionera: - Yes.
Eu: I am looking for their coach , Mircea Lucescu...and Razvan Rat...
O voce de la 50 de cm de mine: - And you are????? "..
Ma uit la 2 pasi de mine si il vad pe nea Mircea, care fusese acolo de la inceput, dar pe care eu, de buimaca ce eram, nu-l vazusem...
Stai apoi sa il convingi pe nea Mircea sa ne dea intreviu. El o tinea pe a lui:
Nea Mircea: "-Nu va mai dau, ca a mai fost cineva de la voi acum 2 zile"
Eu: - Nu a fost nimeni.
Nea Mircea: - Cum sa nu fie, au fost! "...si vreo 5 minute am incercat sa il conving ca nu fusese nimeni de la noi ...El ca da, eu ca nu..
Oooof, in cele din urma, dupa vreo 10 de minute, l-am convins sa ne dea interviu. Ne-a promis ca-l aduce repede pe Rat, ca sa nu ne prinda noaptea prin MOrdor. Evident ca Rat a vent dupa 45 de minute!!!! Pana atunci am incarcat interviul cu nea Mircea pe laptop...ca sa observam a doua zi ca din cauza prizelor alora (dadusera tensiunea mai mica sau ceva de genul) ca ni s-a stricat chargerul de la laptop (despre "goana dupa charger" va povestesc un urmatoarea postare)....






Vine intr-un final si Rat, f amabil si volubil. Facem interviul, se facuse deja vreo 10 seara. Nea Mircea si Rat ne invitasera sa ramanem la masa, dar de teama de a da nas in nas cu orcii lui Sauron prin tinutul din Mordor ( :)) ), am acceptat doar o cafea 5 minute. Am mers eu cu laptopul in spate (care, credeti-ma, e greeeu!! si geanta laptopului goala e grea!!!) , cu geanta mea care avea cred vreo 4 kg, iar colegul Edi cu trepiedul, rucsacul de camera si camera...Am strabatut hotelul ala vreo 5 minute pana sa ajungem la sala de mese... Acolo, Rat a avut inspiratia sa ne ofere un FRESH DE LAMAIE...Nuuuu, nu limonaaada!!! Fresh!!! Lamaie stoarsa..si acra..si multa...Ni s-a intors stomacul pe dos, ni s-a ridicat parul in cap, ne-au iesit ochii din orbite...Doamne , dumnezeule!!!! Ma rog, ne-am revenit noi din shocul freshului de lamaie..dupa care gata, hai sa ne caram!!! Dar nuuuuu...Razvan Rat era mega incantat de hptelul in care statea si s-a oferit, amabil, sa ne arate sauna si piscina...Noi, lesinati..cu laptopul in spate..si toate cele...Urcam scari, coboram...piscina incuiata...Lasa, nu e piscina, mergem sa ne arate pozele cu celebritatile care au stat la hotel..Urcam, coboram...laptopul atrana greu, trepiedul, camera.. nici nu mai vedeam bine... Ma rog, intr-un final de luam noi la revedere...si hai , din nou, pin tinuturile Mordorului...bezna totala, prapastie, pustiu...


Ne-am oprit pe la 1 nopatea intr-o benzinarie ca nu mai puteam de oboseala si am inceput sa facem gimnastica de invioarare in parcare :)) Pe la 2 am ajuns in sfarsit la hotel...Si asta a fost prima zi...



Un comentariu: