7 martie 2010

Ce tepe iti poti lua cu "prietenii" de pe Facebook :)



Cand mi-am facut contul pe Facebook, ma tineam cu nasul pe sus: " Eu nu dau accept decat persoanelor pe care le cunosc. Si nu devin fan nimic, decat daca e ceva ce imi place foarte tare". Si aveam o lista de maxim o suta de cunoscuti si cu asta basta. Si cred ca eram fan Lost.

De o luna, m-am reprofilat. Acum sunt "prietena" cu toti cunoscutii si necunoscutii si fanul tuturor cantaretilor din Romania. Sunt membru al grupului Cheeky Girls (Oooooh, daaaaa!!!:)) Eu sunt cel mai mare fan Cheeky Girls: )) ) , Andreea Banica (aha!!!), al nu-stiu-carei agentii de fotomodele (what the fuck?!), sunt fan Simplu, Inna si Vunk. Deocamdata. In curand probabil ca o sa devin fan Andreea Balan, Bambi, Torje, Daminuta, N'Doye si ...in principal cu oricine poate deveni un subiect de stiri mondene :D

In rest, ca fapt divers, sunt prietena si cu "Pisica Olga" ...cu care am vazut ca am multi prieteni in comun. Nu stiu cine este pisica Olga, dar ii doresc tot binele din lume.

E si o parte nasoala in faza asta cu "prieteniile" pe facebook. Pe langa cantareti, fotomodele, actori etc, am in lista si vreo 4-5 fotbalisti. Asa, de dragul facebookului, nu ca as vorbi vreodata cu ei. Si cand vad intr-o zi stire in ziar cu unul dintre ei:

"X-ulescu e mare crai pe facebook" si cu un print screen de pe profilul lui, unde, intr-adevar, apareau numai fete. Stiti ca facebookul le aranjeaza aleatoriu acolo in lista de prieteni in stanga. Cum ar fi fost sa apar si eu pe acolo?! Asa, nevinovata cum sunt...

Asa scria in ziarul respectiv:

"Colecţia" jucătorului din „Ştefan cel Mare" este impresionantă, mai ales că majoritatea domnişoarelor care s-au „întovărăşit" cu Cristian arată ca nişte adevarate „bombe sexy", manechinele părând a fi slăbiciunea dinamovistului."

Noroc ca nu sunt o "adevarata bomba sexy" :))

In rest, toate bune si frumoase cu Facebook...aflu zilnic chestii foaaarte interesante: fostul coleg de liceu Tudor a invatat sa faca bezele si placinta cu mere, colega Teo a facut pui cu smantana, operatorul Joe isi va gasi marea dragoste in 2010 care este legata cumva de cifra 19, am aflat ca in Tenerife este foarte cald, ca Oana Lis a fost in club dupa ce saptamana trecuta a fost la striptease, ca pe Rita Muresan au asteptat-o paparazzi dupa ce a fost in discoteca, Andrei Nourescu a fost intr-o emisiune la Antena 2 (Cum ai putut Andreeei??!! Cum te-a lasat constiinta? Mai poti trai cu tine insuti?: p :)) , ca Paulica a facut o mare gafa pe comentariul unui meci...dupa ce se laudase la mine pe blog ca el n-a facut niciodata nicio gafa.

Voua ce va place si ce nu va place la Facebook?

6 comentarii:

  1. per total facebook e o ghena :))
    F util la servici daca te plictisesti In rest e o pieredere de timp
    A fost si un reportaj ieri la tv am ras cu lacrimi legat de facebook
    Eu ma joc farmville sunt si lvl mare si sa mor daca inteleg de ce naiba fac chestia asta poate am prea mult timp liber la servici

    RăspundețiȘtergere
  2. Doinitzooo, inca n-am fost, ma duc simbata asta la Antena 2, de la 21, hahaha... Am fost tocmai ca sa promovez brandul in trustul concurent, haha... :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Doina, eu am in lista doar oamenii pe care ii cunosc si nu sunt fan decat al chestiilor care imi plac. Eu dau ingore tuturor sugestiilor si invitatiilor daca nu au nicio legatura cu mine. Singura exceptie a facut-o Tudela, dar acolo aveam nevoie sa ma conversez cu el :)) In ultima vreme am fost ocupata si nu prea am intrat pe contul meu decat foarte putin, dar mi-am gasit foarte multi colegi din scoala generala si din liceu. Asa ca este bun si Facebook-ul la ceva.
    Aaaa, si ai uitat sa spui ca de pe Facebook ai aflat ca te casatoresti in 2013, daca am retinut eu bine. Nu am agenda la mine fiindca am notat data acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  4. facebook = noul hi5 adica ..se inmultesc pitzipoancele si cocalarii/sunt peste totttttttt

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate n-ai inteles Doinita, n-am facut nicio gafa...doar ca eram eu impotriva tuturor :))) Si acum imi mentin parerea ;)

    RăspundețiȘtergere