5 martie 2010

Viermele din ochi

Imposibil sa va fi scapat stirea cu viermele de 10 cm scos din ochiul unui barbat...Eu, cand citesc stiri cu boli, cu nenorociri in general, le raportez pe toate la persoana mea.
De cand cu stirea cu viermele din ochi, nu mai am pace! Si nu era suficient ca am aflat ca exista asa ceva, dar cica poate aparea la oricine!!!!
De atunci, ma astept ca dintr-un moment intr-altul sa imi iasa si mie un monstru din ochi!

Nu pot sa va spun cate cosmaruri am avut dupa ce am vazut pozele cu "omul-copac".

V-am pus o poza ca sa visati si voi urat. Prima oara l-am vazut acum cativa ani, iar anul trecut am aflat ca nush-ce doctor i-a aplicat un tratament si i-a mai scos din crengile alea...
Ca, intr-un final, sa vad luna trecuta pe Discovery cum l-au tratat pe asta.

Si, ca sa fie si mai dezgustator, omul-copac avea niste "prieteni" la fel de ciudati ca el, cu anomalii, de nu-tti mai reveneai o luna din cosmaruri. Erau toti "monstri de circ".
Asa arata ultima oara cand l-am vazut.

3 comentarii:

  1. Nu te mai panica! Viermele ala nu apare asa din senin, vine adus de un tantar! Pe ala l-a piscat tantarul de ochi, cica. La tine e riscul mai mic, ca porti ochelari ;) :D Si asta cum a facut crengi? Ca doar nu l-a muscat copacul! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. dar daca ma musca de nas, imi iese viermele pe nas? :D
    nu stiu cum a facut crengi omul copac. poate o fi cum sunt copacii aia din LORD OF THE RINGS, ii stii?

    RăspundețiȘtergere
  3. oricum, tu esti safe..cel mult poti sa faci nuci de cocos, omul-palmier :D
    ana

    RăspundețiȘtergere