17 martie 2010

Propuneri indecente pe Facebook



Acum, eu nu stiu ce mesaje primiti voi pe private pe Facebook, dar este normal sa primesti un asemenea mesaj?

"...ti-ar place sa ne cunoastem mai intim in pat ? "
...de la o fata???!!!
(e citat, de aia scrie "ti-ar PLACE" :p)

Poate nu imi dau eu seama, dar vreuna din pozele mele de pe Facebook are vreo tenta gay si...sunt eu singura care nu vede?:D
Ca sa nu mai zic ca a doua zi ma suna o colega sa ma ia la rost ca una din lista mea i-a trimis un mesaj dubios :)) O sa fiu mai atenta pe viitor cui dau accept.

Voi primiti mesaje dubioase pe Facebook?

4 comentarii:

  1. Eu nu am primit propuneri indecente, dar am primit mesaje de la barbati pe care nu ii cunosc :)) Le-am sters si nu le-am raspuns.Oricum eu nu dau add necunoscutilor

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu putem sa ne dam seama noi barbatii de asta... E greu sa fii lesbian!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-a dat add pe mess o tipa, ca m-a vazut si pe facebook, si pe hi5, si daca nu cumva am si altfel de poze cu mine, sa-i trimit si ei. Eu ma prefaceam ca nu inteleg, ea imi tot trimitea poze dubioase cu ea: cam dezbracata, cam in pozitii nefiresti. Imi tot zicea ca se simte singura, ca se plictiseste, ca nu vreau sa-i tin de urat :)) I-am zis ca sunt la birou, ca intru intr-o sedinta. Si de atunci, de prin septembrie, nu mi s-a mai terminat sedinta :))) O am in continuare in lista, dar m-am pus invisible pentru ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. auziti, vreau si eu ID-urile alea dubioase :)...am eu pentru ele ce le trebuie :)

    RăspundețiȘtergere