7 martie 2010

"Imi dai si mie ID-ul tau de mess?"



Bai, chiar atat de batrana sunt?! Daca am ajuns sa zic d-alea cu "pe vremea meaaa..." Ca exact despre una d-asta cu "pe vremea mea" voiam sa vorbesc.
Voi stiati ca in ziua de azi cand vrei sa "combini" pe cineva nu mai ceri numarul de telefon, ci ID-ul de mess?? Am auzit niste pustani pe strada vorbind intre ei:

"-Frate, si am agatat-o pe blonda aia buna si i-am cerut ID-ul de mess ...si i-am aratat pozele alea cu mine in care eram la bustul gol"...

Iar azi am vazut pe nu-stiu-ce site ca pe o "vedeta OTV" a incercat sa o agate Pulhac de la Dinamo cerandu-i ID-ul de mess.



"Pe vremeeeeea meeeeea" daca un baiat ma placea si voia sa iasa cu mine la un cico , imi cerea numarul de telefon. Ce-i drept, mess mi-am facut pe la 21-22 de ani, si pe vremea aia nu era chiar asa de popular ca azi.

Cred ca am pierdut niste etape esentiale din viata. Cand s-a facut trecerea asta de la numarul de telefon la ID-ul de mess? Ne e frica sa vorbim fata in fata?
PS: Fostul coleg Paulica mi-a lasat la comentarii un link care ilustreaza perfect postarea mea. Iata-l:

8 comentarii:

  1. Pai daca domnul cocalar nu-i cerea id-ul, blondina nu putea sa-l vada la bustul gol. Nu era destul de atragator la telefon :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=TU7Bi43DqKQ

    Ca sa-ti dai seama cum sta treaba :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ paulica: GENIIIAAAAL!!!! il pun la ps :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Doina, tu imi luminezi zilele. Imi dai ID-ul de mess?

    RăspundețiȘtergere
  5. El, cocalar in papuci. Ea, ciora in fusta mini. Ce au in comun? Dragostea pentru muzica =))

    RăspundețiȘtergere
  6. pe vremea mea se cereea numaru' de fix!!! :D

    RăspundețiȘtergere