13 martie 2010

Suuuper oferta...NOT!


Am intrat astazi intr-un Domo in care sufla un vant de faliment si am gasit o "suuuuuuuper oferta" la un aparat de gatit cu abur!!!
Dupa cum vedeti in imagine, de la pretul vechi de 149 de lei, l-au redus ...tot la 149 de lei :))
Ce sa mai, un adevarat "chilipir"! :))) Cine ar rezista unei asemenea reduceri ? :D
Lasand gluma la o parte, ma dusesem acolo pentru o masina de facut paine. Vad ca asta e ultima fita la noi: sa mananci paine bio home -made. Inca nu am cumparat-o, dar probabil ca imi voi lua. Si apoi, ii fac loc in muzeul de electrocasnice pe care se asterne praful. Langa blender-ul pe care l-am luat acum o luna:)) mi-a si trecut pofta de shake-uri:))

3 comentarii:

  1. pf porcarie de asta a luat mama si o folosesc eu pe post de cutie pentru dif monezi brichete
    Am folosito odata pt legume si aia a fost Acum sta central intr-o debara

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am uitat la poza intens, am marit-o, am analizat-o, zic "bai, poate n-a prins doina spilul". nu inteleg... care e logica acestei "oferte"?

    RăspundețiȘtergere
  3. @alexa: paaai tocmai! dobitocii au pus acelasi pret si la pretul vechi si la cel nou, "de oferta" :)) au gresit!

    RăspundețiȘtergere