3 martie 2010

Gafa de debut :))

Probabil cei mai multi dintre voi stiu ca mi-am schimbat jobul. De fapt, am schimbat domeniul de activitate: in loc sa fac stiri pentru barbati, acum fac despre femei. Adica in loc de Becali scriu despre Lady Gaga. Diferenta nu e prea mare. Doi nebuni.


Voiam sa va spun despre cum m-am acomodat la noul job. De fapt, mai mult despre cum am ajuns cunoscuta printre noii mei colegi.

Acum vreo doua saptamani, am scris eu o stire despre divortul dintre Ilie si Amalia Nastase.
Dupa ce am scris-o, am trimis la zeci de colegi un mail care se incheia asa:
"Vezi care a fost cea mai celebra femeie din viata lui Ilie Nastase si cum a reusit Amalia sa il tina in lesa timp de aproape 12 ani de relatie intr-un material pe www.perfecte.ro".


Toate bune si frumoase. Dau send. Nu trec nici doua minute ca apare o colega de la un departament vecin, la mine.

-Auzi, Doina, tu stii ce ai scris in mailul ala?
-Aaaa...da, de ce?


Deja se auzeau rasete de la calculatoarele de prin jur, de la cei care primisera si ei mailul.
Nu intelegeam ce era asa amuzant. Ok, mi se mai intampla sa amastec literele...dar...ce e asa funny in asta?


Colega continua:
-Ai scris "timp de aproape 12 ani de FELATIE"!!!!!

Oh, da! "f" e chiar sub "r" pe tastatura si uite ce a iesit! Si am trimis si la zeci de oameni!

Asa a aratat originalul:

"Vezi cu cine se dueleaza in acest clasament Ilie Nastase, care a fost cea mao celebra femeie din viata lui si cum a reusit Amalia sa il tina in lesa timp de aproape 12 ani de felatie intr-un material pe http://www.perfecte.ro/"



Va dati seama ce a iesit :)))

5 comentarii:

  1. "Braila, tara care a dat nastere celor mai tari fotbalisti"

    Asta a fost primea mea gafa. Prima pe care o recunosc =))

    apropos, am vrut sa scriu Brazilia

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am facut nicio gafa :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu era să scriu odată, în fuckultate, "principiile felaţiilor publice".

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu era sa fac o gafa mare tot legata de amalia si ilie nastase.
    cu o zi inainte de valentine's day ma duceam spre munca si ma gandeam ce subiect as putea face pe tema asta...si m-am gandit la ei doi..ca sunt un cuplu interesant, iar el e f haios. eram in metrou..si nu puteam sa-l sun pe nastase. asa ca am zis sa astept pana in redactie. si cand deschid calculatorul..pe toate siteurile: ilie nastase divorteaza!

    RăspundețiȘtergere