2 martie 2010

Nu va mai bazati pe salvamari!


A trecut atat de mult timp de cand n-am mai scris pe blog, incat am emotii :)) Dar asta seara am auzit una tare si am zis sa nu o pastrez doar pentru mine.

Am iesit la suc cu niste prieteni, printre care si o tipa , medic in Alicante - sa ii zicem "Vecina". E romanca, stabilita in Spania, si are un prieten care este identic cu Cristiano Ronaldo. Jur! Am martori!
Dar nu despre asta este vorba. Pana sa ajunga medic cu acte in regula, "vecina" a avut diverse joburi, ca sa isi plateasca facultatea. Incepe ea povestirea:
-Am fost si salvamar...
Noi, restul, ne uitam mirati unii la altii...
-Cum adica ai fost...salvamar?
-Am fost salvamar la o piscina!
-Pai...ce pregatire ai tu ca sa fii salvamar?
-Niciuna! Nu stiu nici sa inot!
-Si...cum te-au angajat aia daca nu stii sa inoti?
-Vorbeam bine spaniola!
-Pai si...totusi, tu cum ai putut lucra ca salvamar stiind ca nu poti inota?
-Pai..asa puteam sa inot cat sa nu ma inec eu! Dar nu puteam sa scot pe cineva din apa.


Noi, din ce in ce mai uimiti. Vecina continua:

-Am fost un grup mai mare din Romania care ne-am angajat ca salvamari. Restul au dat si teste. Trebuia sa se scufunde si sa aduca la suprafata un sac cu nisip. Eu nu puteam sa fac asta, pentru ca...nu puteam sa ma scufund.


Noi refuzam sa credem ca este posibil asa ceva. Mai mult, vecina ne povesteste ca a salvat si doi copii de la inec ...si o proteza! Dentara!

"-Odata, vine un mos la mine si imi zice ca si-a pierdut proteza dentara in apa si ...sa ma duc sa i-o iau...
-Pai si ce ai facut?
-Pai nimic, ca eu nu pot sa ma scufund.
-Si n-a facut mosu' scandal?
-Nu, ca i-am zis ca eu nu am voie sa sar in piscina , pentru ca eu trebuie sa stau sa supraveghez!
-Si totusi...proteza?!
-Ah, pai am pus o fetita, care am vazut eu ca inota mai bine. I-am dat o manusa si i-am zis sa o aduca.

Noi, si mai uimiti:
-Totusi, daca cineva chiar se ineca ..ce spuneai: "Nu pot sa sar in apa sa va salvez, ca eu trebuie sa supraveghez!" ?!

Totusi, sa stiti ca "vecina" a salvat doi copilasi. Nu, nu a sarit dupa ei! I-a apucat de mana de marginea piscinei!

Noroc ca a terminat facultatea si a devenit medic, ca nu cred ca avea un viitor in treaba asta de-a salvamarul :)))

Asa ca , oameni buni, nu va mai bazati atata pe salvamari:)) Unii nu stiu nici sa inoate!

4 comentarii:

  1. am murit de ras...asta e vecina care eu a trebuit sa-i aduc cartile de anatomie vreo 3 a cate 765 pagini fiecare, si din care ea trebuia sa invete pt examen. Le-am bagat in bagajul meu alaturi de 2 cutii de carton de 1 l de sangria(la sticla era mai scump. La transportul cu avionul cutiile s-au spart si vecina a invatat dupa cele mai rosii manuale ce au existat!

    RăspundețiȘtergere
  2. f tare povestea, mai imi zice lumea, cum de esti reporter la fotbal daca n-ai jucat fotbal niciodata???? ei si ce??? o sa zic, pai stiu o fata salvamar care nu stie sa inoate....:))))) care e mai tare? normal ca povestea cu salvamarul....

    RăspundețiȘtergere
  3. macar respiratie gura la gura stie sa faca vecina?...pt ca simt ca ma inec

    RăspundețiȘtergere
  4. @ dan: avand in vedere ca e medic, ma gandesc ca stie:))

    RăspundețiȘtergere