6 februarie 2010

Secretara perversa exista!





...si vine la sala la care merg si eu:))


Bai, sa ii vezi pe oameni imbracati de sala e ca si cum i-ai vedea dezbracati, in intimitatea lor! Eh, normal, exagerez un pic...dar costumul pe care si-l aleg fetele la sala le dezvaluie foarte bine personalitatea: sexy, cuminte, provocator, neglijent, sporty, "don't give a damn", trashy, sluty.
De toate iti dai seama in functie de cum sunt imbracate.



Eu am luat-o la ochi pe o tipa, prototipul perfect de secterara perversa! Cand apare:

-pantaloni de stofa, de cele mai multe ori cu dunga impecabila pe mijloc, negri sau gri;
-intotdeauna pantofi cu toc, de multe ori cui!
-niciodata geaca, intotdeauna paltonas cambrat pe talie;
-pe dedesubt camasute;
-parul prins in coc sau coada;
-geanta neagra de piele, clasica
-fatza de secrtara perversa:
- ochelari cu rama groasa si neagra
- nu rade niciodata
- nu numai ca nu rade, dar nu schiteaza nici macar un zambet
- tot timpul foarte serioasa, privire de om al dracu'




Asa se prezinta cand intra in sala. Iata cum arata dupa ce se duce la vestiar si se schimba.


-colanti mulati, luciosi, negri, 3 sferturi
-topul este MINUSCUL!!! mulat, lucios, doar cat sa ii acopere sanii...
-deci...e mai mult goala decat imbracata: abdomenul tot la vedere, spatele la vedere...
-isi pastreaza ochelarii perversi, iar parul si-l strange sus intr-o coada


...si incepe, frate, sa ridice greutati d-alea de 10 kile!!! Mi-a picat fatza si mai multe nu!

Daca o vezi ce exercitii face....numai d-alea super grele, de facut muschi!
Ah, am uitat: e semi-musculoasa!
Frate, e deghizarea perfecta a secretarei perverse!!!



Gata, trebuie sa imi iau si eu o costumatie de sala conform cu personalitatea mea :))
..tre' sa veniti sa ma vedeti ca sa va dati seama care tip de personalitate e:))

2 comentarii: