2 februarie 2010

Blugi clasici


Voi va mai aduceti aminte blugii aia clasici, de acum cativa ani, drepti, care aveau aceeasi culoare de sus pana jos?! Asa, cam ca cei din poza...De ce nu mai exista?

De ce acum toti blugii sunt prespalati, tociti, rupti, cu lanturi, cu capse? Toti blugii mei arata la fel! Vreau si eu unii simpli! Simpli!

Blugii care nu au caracteristicile de mai sus sunt fie stretch (mulati pe picior) sau, mai rau, conici! Urasc blugii conici! Tre' sa ai 30 de kile ca sa arati bine in blugi conici!

Mai gasesti si blugi evazati (dar tot tociti si cu gauri prin ei)! Dar care sunt facuti pe inaltimea Roxanei Ciuhulescu. Dupa ce ii scurtez, nu mai au nicio treaba cu felul in care aratau initial.

Ieri am fost sa imi cumpar. Blugi. Mi-am luat, evident, o pereche care seamana cu celelalte pe care le mai am. Aia e.

5 comentarii:

  1. Gasesti mereu blugi simpli la LEVI's. Iar cand au solduri e ok. Am luat cu 2 mil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba exista, eu numai d'aia imi iau! Zara si Orsey sunt ai mei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Levi's si Zara. Gasesti mereu. Acum sunt reduceri la Levi's ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti incerca si la Debenhams, mai aduc blugi clasici.Ieri aveau la 50 RON :)

    RăspundețiȘtergere