3 februarie 2010

Viata sedentara...


Ma intrebam eu mai demult de ce instructoarele de la fitness au sunci, de ce nutritionistii sunt grasi...

Ei bine, la noul meu job la http://www.perfecte.ro/, printre altele, scriu si la rubrica "Diet and health". Scriu despre tot ce trebuie sa mananci si ce sa nu mananci, care grasimi sunt bune si care sunt rele, stiu ce fructe au mult zahar ...Stiu muuulte! Daaar...la doar cativa pasi de calculatorul unde scriu eu toate astea este automatul de la care "ma aprovizionez" zilnic.

Acolo sunt toate lucrurile despre care scriu ca NU trebuie sa le consumi: sucuri acidulate, ciocolate cu caramel si alune, chipsuri, energizante, sticksuri, sandvisuri cu maioneza, criossante..

Azi mi-am luat un susan mic cu miere si migdale. Ieri o ciocolatica mica. Alalteieri un sandvis oribiiil cu sunca, cascaval si maioneza!

Urasc automatul ala! Ma tenteaza! Prezenta lui acolo ma ispiteste!

Chestia e ca stand acolo la calculator, imi vine sa rontai cate ceva...si devine o problema. Pana acum imi luam fructe, dar acum, frate, nici fructele nu mai sunt bune.

De cand duc viata asta "sedentara", ma hranesc mai nesanatos. Din fericire, a trecut doar o saptamana jumate si ma pot indrepta! Trebuie sa rezist si sa nu mai cumpar porcarii de la automat!

4 comentarii:

  1. Si cand ti-am zis ca urmeaza doina-in-bucatarie.blogspot.com, parca am presimtit eu ceva... Deci l-ai lasat pe nea Gigi pentru perfecte.ro??? Nu pot sa cred! Erai febletea lui!

    RăspundețiȘtergere
  2. bai..si eu sunt la fel. cu cat stau mai mult la calculator sau la tv, imi vine sa mananc tot felul de prostii, sa rontai ceva...de plictiseala.
    daca sunt ocupata toata ziua si alerg de colo colo..nici nu simt foamea. o simt la sfarsitul zilei..ceea ce iar e naspa, ca mananc seara. sau, mananc de ideea ca n-am mancat nimic si tre sa mananc ceva, sa nu imi fie rau.
    dar in ultimul timp am incercat sa ma controlez si mi-a iesit cat de cat. cel mai important e sa tii tentatiile cat mai departe. de ex, sa nu iti iei multe dulciuri pt acasa (cum fac eu cateodata).
    de doua saptamani si ceva n-am mai baut cola. chiar si la film, mi-am luat floricele cu apa plata :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ma rog..degeaba ai tu idee ce trebuie si cand trebuie daca nu reusesti sa iti potolesti pofta..dar!fara sa fiu rau, oricum erai plinuta tu..sau , nu stiu, patrata..asa ai tu constructa, fara talie ..picioare luni..deci...lasa-o asa :)..

    RăspundețiȘtergere