4 aprilie 2010

Marea "imbuibare" de Paste!



Dupa ce de Craciun am reusit, eu impreuna cu invitatele mele de onoare, Oty si Vio sa mancam de 3 ori in 5 ore, ei bine, de Paste am stabilit un nou record de grup: in absenta lui Oty, dar prin prezenta lui Iulian (foto sus), am mancat 4 ore in continuu.
Iulian tocmai a terminat o cura de slabire in urma careia a dat jos 15 kg. Probabil astazi a pus inca 5 la loc :)))




Cata mancare am avut azi la masa la care am fost invitata, n-am vazut nici in Bulgaria la all inclusive. Cand imi povestea Vio ca de fiecare Paste mama ei si matusa fac concurs de cine gateste cele mai bune si mai multe feluri de mancare, am crezut ca glumeste. Ma gandeam ca una vine cu un drob si cu o friptura, cealalta cu o prajitura si cu niste sarmale si aia e...
Oameni buni, parca a fost expo culinar! Fel de fel de bunatati, care mai de care mai apetisanta.


La desert s-a mancat: tort diplomat, tort cu ciocolata, placinta cu mere, placinta cu branza, cozonac, pasca, baclava. Sen-za-ti-o-na-le!



Vio (foto jos) nu s-a putut sa se hotarasca intre tort diplomat si tort cu ciocolata, asa ca le-a adus pe amandoua.



La aperitiv au fost: oua rosii, branza feta, branza telemea, cascaval afumat, kaiser, vreo 5 feluri de drob (dintre care unul mega-ultra senzational in foietaj -foto jos), salata de beuf, cea mai tare salata de cruditati pe care am mancat-o in viata mea (in straturi diferite de legume si cu peste afumat- foto mai jos), rosii, castraveti, ridichi, ceapa verde.

Drob in foietaj. Suuuper!

Asta de sus este mega salata de cruditati. De viiiiiis!


Ei bine, in poza de sus este un miracol culinar. Pacat ca nu am mai putut manca din el: friptura de porc in crusta de verdeturi si usturoi. Imi ploua in gura.
La felul doi, pe langa deliciul de mai sus, au fost friptura de curcan, friptura de pui, muschiulet de porc (facut de Vio!!!!), friptura de vita, cartofi frantuzesti (foto jos).



Cartofi frantuzesti.



Friptura de curcan.



Friptura de vita si drob.
Maine urmeaza "marea imbuibare partea a doua" la mine acasa, pentru ca azi la fost la Otopeni.
Ma voi lauda cu bunatatile facute de maica-mea!

4 comentarii:

  1. Pe mine stii ca e mai greu sa ma impresionezi cu mancare. Arata bine toate, normal, dar deja mi-am facut plinul pana la Craciun :))
    Dar ce am remarcat eu :)) Lui Vio ii sta foarte bine cu parul in culoarea aia. Poate e veche, nu stiu, eu n-am vazut, deci pentru mine e noua :D Dintre toate pozele cu mancare, eu am remarcat o freza :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aţi apărut cumva la ştiri, prin spitale, cu probleme de digestie?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Levi, nu am aparut la tv, dar am fost la spital:)) cu o "urgenta"...va povestesc zilele urmatoare:)))

    RăspundețiȘtergere