23 iunie 2009

VINE VARA. UNDE MERGEM LA MARE? LA NOI SAU LA BULGARI?

Am fost de 1 mai in Bulgaria la mare. Este a doua oara cand merg la mare in Bulgaria si nu am nimic de reprosat. Eu, clar, daca sunt pusa sa aleg intre a merge la noi la mare sau la bulgari, nu stau pe ganduri: merg pe mana bulgarilor.
DE CE:
-Statiunile si plajele sunt mult mai bine ingrijite decat la noi
-Hotelurile dau clasa celor din Romania...numai 4 si 5 stele , conditii f bune
-Preturile clar sunt mai bune ca la noi
-Ca sa ajung acolo am facut fix 4 ore , fara niciun blocaj, pe ruta Bucuresti - Giurgiu- Ruse - Varna -Nisipurile de Aur
-Nu am intalnit niciun polisit bulgar spagar
-Nu ne-a fost furata masina din parcare, cum circula legendele
-Mancarea de la hotel in regim all inclusive a fost excelenta...la bauturi stau prost, pt ca 90 la suta sunt locale..deci naspa
-Restaurantele arata super, mancarea de asemenea f buna, chelnerii f ospitalieri...
-Multe cluburi, multe baruri specializate in cocktailuri

Deci bulgarii sunt mult mai tari ca noi la toate aspectele astea...si la vara daca, doamne ajuta, am vreun weekend liber si vreau la mare...sigur ma duc tot la bulgari. Acum, de 1 mai, 95% dintre turisti erau romani. Vara sunt multi germani, suedezi, olandezi...adica multi blonzi.

(postare de pe 4.05.2009)

























Un comentariu: