23 iunie 2009

HARRODS

Inainte sa ma duc la Londra nu stiam mai nimic despre Harrods...decat ca unii spun ca este cel mai luxos mall din lume...Pentru ca era foarte aproape de hotelul meu, am zis sa merg si eu sa ma conving.
La Harrods exista de toate pentru toti: de la parfumuri si haine de lux, obiecte de arta , bijuterii, electronice, mobila , pana la carne, dulciuri , fructe si legume...Teoretic, sunt in jur de 330 de magazinase in mall-ul asta. Evident ca nu le-am luat la rand.
Sunt lucruri de care nu te poti atinge ca pret, dar si alte chestii pe care le poti cumpara...Sunt de toate pentru toti, dar in general preturile sunt mari. La sectiunea de dulciuri am gasit un tort (pe care il puteti vedea in pozele de mai jos) care costa 5000 de euro..sau lire, nu mai stiu. Bine, asa daca vrei sa iti iei un dvd cu beyonce costa 17 lire sau daca vrei un papitoi de plush gasesti si la 20 de lire. Acum depinde foarte mult si ce vrei sa cumperi...
Pe langa magazine mai are si vreo 28 de restaurante.Proprietarul magazinului este Mohamed Al-Fayed, tatal lui Dodi al- Fayed - iubitul printesei Diana. De aceea in magazin exista si o statuie in memoria celor doi .

(publicat initial pe 30 mai 2009)










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu