24 iunie 2009

SI IN ROMANIA E FRUMOS

Am tot vorbit de cat de minunata este Anglia, respectiv Londra...Dar asta nu inseamna ca la noi ar fi chiar iadul pe pamant. Avem si noi o gramada de locuri frumoase..dar vorba lui Mircea Badea "nu avem sosele" ca sa ajungem la ele...
In Bucuresti nu ai cine stie ce de vazut, insa mie imi place foarte mult la noi la munte...
Ok, nu e chiar ca in Austria sau Elvetia, dar si muntii nostri au farmecul lor. Un loc absolut superb este la lacul Sfanta Ana, in judetul Harghita...Arata ca intr-o poveste acolo...Privelista de pe cheile Bicazului te lasa sfara glas...
Mi-a placut foarte mult si sus la Postavaru, unde poti urca cu telecabina din Brasov.Imi plac si locurile mai comerciale gen Poiana Brasov, dar din pacate a ajuns o statiune de mega fitze...
Avem si cateva orase frumoase, preferatul meu fiind Brasov. Urmeaza Sibiu, Cluj..si m-a suprins foarte placut si Tg Mures.La capitolul litoral..ma abtin.Astept nota Corinei Marinas cu care ne ameninta de cateva zile ..despre cat de frumos e in Romania...Asta a fost un fel de preview..sau o reclama :))

(POSTAT INITIAL PE 2 IUNIE 2009)


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu