11 august 2009

EVITATI AEROPORTUL BANEASA!!!

Daca aveti bani, nu va zgarciti sa mergeti cu low cost...Nu ca nu e sigur, nu ca nu ai mancare conservata pe timpul zborului, ci ca sa eviti aeroportul Baneasa. Si oamenii retarzi de pe aeroportul Baneasa. Si angajatii nesimtiti ai companiilor low cost (astazi ma refer strict la Blue Air).
La ora 23.30 (acum e 1.22 noaptea) am aterizat pe aeroportul Baneasa. Ne-am dus cu totii sa ne asteptam bagajele..si cand colo SURPRIZA: BANDA DE BAGAJE NU FUNCTIONA...si pasagerii au fost frumos invitati inapoi pe pista sa isi ia singuri bagajele aruncate in dreptul usii de angajatii aeroportului. Acolo - claie peste gramada! Fiecare se infigea in bagaje si se cara...
Se ajunsese sa se faca caterinca : "Fiecare prinde ce poate"...iar caterinca s-a transformat in realitate. Tzatza Leana din Strehaia a plecat cu bagajul meu!!! Nu glumesc: chiar asa o cheama - ma rog, Ileana, si chiar e din Strehaia...pentru ca si-a lasat numele si nr de telefon pe troller...Telefon care de doua ore e inchis. Poate e numarul de acum 5 ani de cand si-a cumparat Leana trolerul.
Ma rog, eram pe pista si incercam sa gasesc o solutie. Le-am sugerat o solutie chiar buna si plauzibila angajatelor blue air: sa dea anunt prin statie.
- "Aaah..anunt? Pai de ce? E prea tarziu acum pentru anunt!...O sunam pe mobil" ...mobil pe care o sunam si eu de 5 minute si era inchis...Apoi nesimtitele de la Blue Air au inceput sa se crizeze la mine ca nu e vina lor, ca de fapt nu e vina nimanui, ba ca totusi poate e vina aeroportului, dar in niciun caz a lor. Si tot asa, timp de juma de ora, pe pista se uitau la noi vreo 5 oameni de la aerport care stateau cu mainile in sold , nu faceau nimic si dadeau vina unii pe altii.
De unde stiu ca tzatza Leana mi-a luat bagajul? Pt ca a ramas neridicat unul asemanator cu al meu...dar tzatza Leana e prea tantaloaica sa isi dea seama ca a plecat tocmai la Strehaia cu chilotii mei de plaja..si tot sun pe numarul inchis...si astept sa ajunga la Strehaia si sa vada ca are bagajul meu..Dar apoit, trebuie sa o duca un pic capul si sa vada ca pe geanta e trecut undeva si un numar de telefon, care nu e tocmai la vedere...
Daca Leana nu vede, nu am nicio alta speranta...pentru ca pe cei de la Blue Air ii doare -n ....

Un comentariu:

  1. Oh my God, ce oribil! Pai si toate hainele tale din vacanta si alte chestii sunt acum la Stehaia??? :((( Mai ai haine acasa, nu?...
    Eu am fost mai norocoasa cand m-am intors cu Wizz de la Barcelona. Am stat o ora la coada sa fac vama, iar banda a mers, chiar daca oamenii se calcau in picioare in jurul ei, nimeni nu putea sa ajunga...

    RăspundețiȘtergere