11 august 2009

LEANA e de fapt DOAMNA ILEANA

Dupa o noapte de mii de nervi, am sunat la politia din Strehaia sa ne ajute sa dam de Leana, pt ca in Blue Air nu imi puneam prea mare baza. Domnul politist a fost amabil si a zis ca ne ajuta, dar ca trebuie sa ii dam un detaliu despre ea , pentru ca sunt mai multe femei cu numele asta in Strehaia.
Aia de la Blue Air NU SI NU...ca nu se poate..ca nu vor...ca nu pot..ca nu dau..ca sa asteptam 10 zile ca asa e legea si ca poate apare Leana. A trebuit sa recurgem la un ton mai neprietenos, sa implicam cuvinte precum "politie", ca doamna de la Blue Air sa isi aduca aminte ca Leana a facut rezervarea prin nu-stiu-ce agentie, care are datele ei...pentru ca ei nu facusera absolut nimic ca sa o contacteze.
Dupa o jumatate de ora, suna doamna Blue Air ca a dat de Leana, dar ca Leana "nu vrea sa dea bagajele, nu vrea sa dea numarul de telefon...nu vrea...nu vrea..."
Dupa ce a intervenit iar politia, am dat de Leana..care de fapt era Doamna Ileana.
Era la sora ei, in Bucuresti, intr-o casa mega impresionanta in buricul Bucurestiului. Femeia a sunat inca de la 1 noaptea la Blue Air, dar normal ca nu a mai raspuns nimeni. De abia pe la 10 azi de dimineata i-a raspuns o doamna plictisita, care nu a vrut sa ii ia numarul de telefon, nu i-a spus nimic despre faptul ca eu facusem reclamatie ca sa iau bagajul de la ea..nimic..nimic....O lasasera in ceata si ea , la cei vreo 70 de ani ai ei, nu a stiut nici cum sa ii ia "tare" ca sa ii determine sa faca ceva.
Doamna Ileana nu si-a dat seama decat dupa a desfacut geanta (culmea, cheita de la lacat se potrivea!!! ) ca nu e a ei: nu a vazut ca e neagra in loc de bleumarin, ca nu avea cifru cum era a ei, ca nu e numele ei pe ea...
Oricum, concluzia e ca aeroportul Baneasa si Blue Air sunt de cacat.

3 comentarii:

  1. deci, de-le dreaq şi pe coana leana şi pe doamna ileana, şi zi-ne cum fu lisboa

    RăspundețiȘtergere
  2. am atatea de povestiiit...dar maine plec iar pana duminica si nu o sa am timp decat de un post scurt. nu stiu cu ce sa incep: sintra, cascais, bairro alto, mancare...ooof...sunt atatea de zis...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama, bine ca s-a rezolvat, imi venea sa te sun sa vad cat de deprimata esti. Mie mi se pare ca ai fost cel mai calm om din lume. Eu... sa-mi pierd hainele, sa-mi pierd cosmeticele si toata prostiile (valoroase pentru mine), pe care le pun eu in bagajel, pai afla toata tara :)))

    RăspundețiȘtergere