24 august 2009

BAIRRO ALTO



Daca aveti chef de iesit noaptea in Lisabon, atunci Bairro Alto is the place.
Auzisem ca aici este nebunia si dezmatul, dar eu am ajuns in zona pe la 7 si nu misca nimic... Strazi goale..Cautam un loc unde sa mancam. L-am gasit pe la 7 jumate, iar dupa ce am plecat, peste vreo ora, de acolo am gasit un cu totul atlfel de Bairro Alto...Este un cartier care traieste numai noaptea.



Incepuse deja forfota...Terase si baruri unele langa altele, lumea relaxata...
Multi stateau, ca in poza de jos, pe niste bancute in fata barului...
Aici nebunia incepe cam pe la 10 seara si tine pana spre dimineata, mai exact ora 3...asa a fost reglementat prin lege...din cauza zgomotului..




Umbla vorba ca si pe aici se gasesc droguri la tot pasul...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu