31 august 2009

D' ale irlandezilor...




Vedeti personajul din imagine? Ei bine, l-am intalnit pe strazile din Dublin, mai exact prin Temple Bar.
Era vizavi de terasa la care eu si colegul Lica luam masa.
Era un om costumat in verde, dubios, cu barba roscata, si cu care toata lumea facea poze...Mai putin eu..asa ca tre' sa folosesc desenul asta de pe net ca sa va dati seama despre ce vorbesc..
Noua nu ne mai intra mancarea ca muream de curiozitate sa vedem cine e "individul" si care e treaba cu el.. Eu si Lica mai aveam un pic si puneam pariu pe identitatea personajului.
Vine chelnerul. Il intrebam:
-Cine este personajul acela in verde?
-Care personaj?
-Cel de peste drum. Colegul meu crede ca este Grinch, care a furat Craciunul..

Se innegreste chelnerul la fata si zice pe un ton raspicat:
-Nu, nu este Grinch!!!!!

Eu atunci fac pe desteapta:
-Ah, stiu eu ce este: este un elf!

Chelnerul deja era iritat, si ne lamureste in cele din urma:
-Nu e nici Grinch, nici elf! Este un simbol al Irlandei!

...si am tacut si ne-am vazut in continuare de mancarea noastra, cu capul in pamant...

L-am cautat acum pe net si cica se numeste Leprechaun, adica un fel de spiridus ceva care se tine numai de farse, pozne si rautati.

3 comentarii:

  1. Doinitico, un pic de documentare inainte nu strica, nu? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ t.o. : nu strica, tre ' sa iti povestesc si teapa cu "placinta"

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))) deci mai ai tepe de astea? clar tre' sa te trag de urechi:))

    RăspundețiȘtergere