30 august 2009

DE PRIN DUBLIN....



Nu pot sa ma laud ca am vazut cine stie ce din Dublin. L-am vazut in fuga, pe fast forward..Mi-a lasat impresia ca este un fel de imitatie mai palida a Londrei, dar cu toate astea foarte , foarte tare. Totusi, nu se simte deloc agitatia unui mare oras - decat in zona magazinelor si noaptea in zona cluburilor - Temple Bar.



Am aruncat , tot din fuga, o privire la St Patrick's Cathedral (foto sus) si la Dublinia (foto jos) - unde, daca as fi intrat, as fi invatat poate ceva despre vikingi si stilul lor de viata...asa am ramas doar cu imaginea cladirii, destul de impresionanta si ea.




Din pacate, tiganii nostri ne fac "reclama" si la Dublin...In juma de ora de plimbare prin centru, am dat de 10 de tiganci romance la furat si cersit..
Sunt si romani veniti la munca cinstita acolo, multi, insa noi am dat de unul care se lauda ca de cativa ani i-a confiscat politia 3 masini pentru ca sofeaza fara carnet...




Preturile mi s-au parut la fel de mari ca si la Londra. Cu 10 euro (43 ron) de abia mancai in centru un hamburger cu cartofi prajiti si o cola medie. Daca voiai o friptura cu garnitura te ducea cam la 30 de euro de persoana o masa.
In magazinele de haine nu am avut timp sa intru, dar din ce am vazut in vitrine, aveau reduceri destul de mari.




Irlandezii , ca si englezii, nu glumesc cand vine vorba de mic dejun. Manaca , frate, nu gluma! Carnati, fasole, bacon prajit, omleta, toate nenorocirile prajite ei le mananca dimineata...nu zic ca nu-s gustoase...dar sa mananci fasole cu carnati la micul dejun mi se pare deja prea mult :)) nu ca as fi eu fanul micului dejun cu un croissant si iaurtel :))


Un loc care mi s-a parut foarte tare este Temple Bar - o zona, mai degraba o strada, plina cu pub-uri. Daca vrei sa bei in pub-uri, trebuie sa vii cu portofelul plin. Nu poti sa bei o bere cu mai putin de 5-6 euro...Eu mi-am luat un Bacardi Breezer care era vreo 8 euro.
La ei toata lumea bea , evident, berea nationala: GUINNESS...E o avedarata nebunie cu Guinness. Poti vizita fabrica lor de bere cu 15 euro, pret in care primesti presupun si de baut...


La ei, distractia nu este numai pentru tineri. La 12 - 1 noaptea in Temple Bar am vazut o multime de batrani peste 60 de ani, veniti la baut bere si cantat... In multe puburi era muzica live...







Un comentariu:

  1. Bravo Doinitzitzitzitzica. Din descrierea pe care ai facut-o, ma simt deja acolo. Inspir aerul parfumat al Dublinului si, deja, parca ma vad cum stau la bar in Temple si beau Guinness

    RăspundețiȘtergere